|
PRO VIN – Wyszukiwanie konkretnego pojazdu. Podłącz, kliknij a system błyskawicznie sam zidentyfikuje auto po numerze VIN. W końcu G-scan to dostawca testerów fabrycznych dla ASO.
|
— Kliknij zdjęcie aby powiększyć) —
|
AUTODETEKCJA – wykrywanie wszystkich sterowników jednocześnie bez konieczności logowania się po kolei do każdego. Przy każdym ECU mamy od razu informację o ilości obecnych DTC
SHOW ALL – Możliwość podglądu wszystkich DTC ze wszystkich ECU na jednym ekranie
CLEAR ALL – Możliwość kasowania wszystkich DTC ze wszystkich ECU jednym kliknięciem.
|
|
PASS THRU – wsparcie programowania ECU w trybie J2534 pass-thru. Obsługa pojazdów z rynku Azja, Europa i USA. Tester działa jako terminal dla obsługi pass-thru producentów pojazdów współpracując z ich odrębnym oprogramowaniem OEM.
|
|
TOPOLOGIA ECU – W markach Kia, Hyundai, Mercedes mamy podgląd pod graficzną mapę topologii sterowników. Po zeskanowaniu systemów wiemy zatem które ECU komunikuje się z którym, jakie ECU nie odpowiada itd.
|
|
EASY PARAMETERS – bardzo komfortowa praca na parametrach bieżących między innymi dzięki możliwości:
-
podglądu parametrów w formie tekstowej lub na wykresie
-
podglądu ramek zamrożonych (Freeze Frame) w przypadku obecności DTC
-
wyszukiwania dowolnego parametru po słowach kluczowych
-
zawężenia ilości obserwowanych danych
|
|
EASY ACTIVATION – komfortowa praca z aktywacjami elementów wykonawczych między innymi dzięki możliwości :
-
podglądu parametrów bieżących w czasie dokonywania aktywacji w formie tekstowej
-
podglądu parametrów bieżących w czasie dokonywania aktywacji na wykresie
-
ograniczenia listy widocznych podczas aktywacji parametrów bieżących tylko do pozycji które nas interesują.
|
|
GRAPH – podgląd parametrów na wykresie bez limitu ich ilości. Procesor testera Z5 da sobie z tym radę.
|
|
OVERLAP – możliwość poglądu na wykresie parametrów nałożonych na siebie. Znacznie ułatwia to obserwację wzajemnej ich zależności w czasie oraz reakcji na przykład na zwiększenie dawki czy obrotów.
|
|
SERVICE REPORT – możliwość stworzenia raportu pokazującego stan „Przed” i „Po” naprawie. Raport zapisywany jest w pliku PDF w pamięci testera z możliwością wydruku na drukarce sieciowej lub wysłania od razu na wskazany adres e-mail.
|
|
SAVA DATA – zapis parametrów bieżących – wartości parametrów modą zostać zapisane w danym momencie lub jako ciąg danych w trakcie próby drogowej.
AUTOSCALE – tester wyposażono w automatyczne skalowanie przydatne zwłaszcza jeśli pracujemy na osobnych wykresach dla każdego parametru.
NOTES – zrzuty ekranu i notatnik Możliwość zapisania zrzutu z parametrami bieżącymi jak również naniesienia własnego komentarza do zauważonych nieprawidłowości. Możliwość wydruku na sieciowej drukarce lub wysłania do komputera PC.
|
|
FUNKCJE SERWISOWE – wydzielone menu, które ułatwi Ci szybkie dotarcie do najczęściej wykonywanych funkcji obsługowych, takich jak reset oleju, wymiana klocków, odpowietrzenie hamulca, kalibracja kąta skrętu kierownicy…..
|
|
ON-LINE GUIDE – wideo przewodnik z filmami pokazującymi wykonywanie wybranych funkcji specjalnych (kodowań, adaptacji, nastaw itp) w poszczególnych markach pojazdów.
To nic innego jak stale poszerzająca się biblioteka szkoleniowa.
Oprócz procedur niektóre filmy poruszają także zagadnienia takie jak protokół Pass thru, działanie DPF czy tez informują o zawartości nowych, dostępnych aktualizacji.
|